avatar Ten blog rowerowy prowadzi KasiaKasia z miasteczka Tczew. Mam przejechane 11579.72 kilometrów w tym 884.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy KasiaKasia.bikestats.pl

Wycieczka do Elbląga :)

Czwartek, 26 lutego 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 7

Zaplanowałam sobie wycieczkę do Elbląga , by dostarczyć nagrodę Arturowi, którą wygrał na FB.Trasę znałam , bo już kiedyś jechałam.Więc sobie spokojnie wyruszyłam z Tczewa.Rano oczywiście mgła i mój pierwszy postój w Lipinkach.Następnie ruszyłam dalej nagle usłyszałam, że coś mi stuka, byłam pewna, że to sakwa.Niestety jak się okazało złapałam gumę:( , więc dotarłam do pobliskiego domu, zobaczyłam z daleka samochód, podeszłam i poprosiłam dwóch panów o pomoc.Jak się okazało jeden z nich to zawodowy kolarz pan Zaremba z Nowego Stawu obecnie pracownik urzędu miejskiego w NS , któremu serdecznie dziękuję za pomoc.Po zmianie dętki ruszyłam dalej.Patrząc na stracony czas, przycisnęłam troszkę.Dojeżdżając do mostu zobaczyłam z daleka Artura, który już do mnie dotarł, więc byłam już spokojna.Dojechaliśmy do najbliższej stacji Artur mi zabezpieczył kolejną dętkę,również dziękuję za to.Potem pojechaliśmy do Sebastiana tam szybka kawka, Seba dzięki i sorki że tak krótko, ale czas nas gonił.Po odwiedzinach u Sebastiana ciepły posiłek w fajnym miejscu nazwy nie pamiętam . Po jedzonku ruszyliśmy w stronę Tczewa.Jechaliśmy dość szybko.W Nowym Stawie dołączył do nas Leszek i już we trójkę dotarliśmy do Tczewa. Na stacji pożegnaliśmy Artura i do domku.Dzień bardzo udany, dzięki chłopaki za wspólne kaemy.Do następnego razu :).

Kategoria ponad 100

KasiaKasia
| 18:18 środa, 4 marca 2015 | linkuj Tak Artur heh dobrze , że mi pomogli.Muszę pojechać po raz kolejny Elbląga, tym razem z misją dla Leszka, wiesz co mam na myśli prawda :)
arturbike
| 10:55 środa, 4 marca 2015 | linkuj Jaki stresik, zatrzepałaś rzęsami niczym żyrafka, a chłopy mało się nie pozabijali aby kapciucha naprawić .... ;-)
(y)
KasiaKasia
| 06:15 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj Kurierski kurs no fajnie było oprócz tej awarii oj stresik był i to nie mały :)
Nefre
| 23:01 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Fajowsko, oprócz awarii ....
arturbike
| 21:33 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Dzięki za kurierski kurs. Ładne kaemy :-)
KasiaKasia
| 17:41 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Tak tak fajna trasa dla mnie rewelacja :)
ipla
| 17:34 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Elblągowo :) Ładny dystans i czas :).
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!