avatar Ten blog rowerowy prowadzi KasiaKasia z miasteczka Tczew. Mam przejechane 11579.72 kilometrów w tym 884.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy KasiaKasia.bikestats.pl

Luty, 2015

Małe kółeczko przed pracą oraz dom praca :)

Piątek, 27 lutego 2015 · dodano: 27.02.2015 | Komentarze 2

Oraz dom-praca :)

Wycieczka do Elbląga :)

Czwartek, 26 lutego 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 7

Zaplanowałam sobie wycieczkę do Elbląga , by dostarczyć nagrodę Arturowi, którą wygrał na FB.Trasę znałam , bo już kiedyś jechałam.Więc sobie spokojnie wyruszyłam z Tczewa.Rano oczywiście mgła i mój pierwszy postój w Lipinkach.Następnie ruszyłam dalej nagle usłyszałam, że coś mi stuka, byłam pewna, że to sakwa.Niestety jak się okazało złapałam gumę:( , więc dotarłam do pobliskiego domu, zobaczyłam z daleka samochód, podeszłam i poprosiłam dwóch panów o pomoc.Jak się okazało jeden z nich to zawodowy kolarz pan Zaremba z Nowego Stawu obecnie pracownik urzędu miejskiego w NS , któremu serdecznie dziękuję za pomoc.Po zmianie dętki ruszyłam dalej.Patrząc na stracony czas, przycisnęłam troszkę.Dojeżdżając do mostu zobaczyłam z daleka Artura, który już do mnie dotarł, więc byłam już spokojna.Dojechaliśmy do najbliższej stacji Artur mi zabezpieczył kolejną dętkę,również dziękuję za to.Potem pojechaliśmy do Sebastiana tam szybka kawka, Seba dzięki i sorki że tak krótko, ale czas nas gonił.Po odwiedzinach u Sebastiana ciepły posiłek w fajnym miejscu nazwy nie pamiętam . Po jedzonku ruszyliśmy w stronę Tczewa.Jechaliśmy dość szybko.W Nowym Stawie dołączył do nas Leszek i już we trójkę dotarliśmy do Tczewa. Na stacji pożegnaliśmy Artura i do domku.Dzień bardzo udany, dzięki chłopaki za wspólne kaemy.Do następnego razu :).

Do Asi na kawkę :)

Poniedziałek, 23 lutego 2015 · dodano: 23.02.2015 | Komentarze 5

Swoje kółeczko :)

Poniedziałek, 23 lutego 2015 · dodano: 23.02.2015 | Komentarze 2

Kategoria Do 100

Pierwsza dwusetka w tym roku :)

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 6

Dziś zaplanowałam sobie wyjazd do Krynicy.Byłam umówiona z bikerem z Elbląga Sylwkiem.Spotkaliśmy się w Jantarze.I ruszyliśmy w drogę.Sylwek zaproponował Piaski , ucieszyłam się bo jeszcze tam nie byłam.Więc tam pojechaliśmy.Jadąc do samych Piasków czekały nas same górki, ale jakoś daliśmy radę.Wracając z powrotem Sylwek dostaje telefon od Artura, który jak się okazuje dołączy do nas .Wstępny plan był taki , że wracam z chłopakami do Elbląga, gdyż po ciemku sama nie pojadę, ale po chwili dostaję telefon od Mirka,że jedzie w naszą stronę.Więc wszystko jasne mam z kim wracać do Tczewa.W Krynicy zatrzymujemy się na ciepłym posiłku.Potem dalej w drogę, w tym czasie dołączyli do nas Mirek i Artur.No i we czwórkę pojechaliśmy. W Tujsku pożegnaliśmy Artura i dalej w drogę.Sylwka pożegnaliśmy w Nowym Stawie i prosto do Tczewa.Dziękuję bardzo za fajny dzień i wspólne kaemy.Do zobaczenia na kolejnym szlaku :).

Kategoria ponad 100

Taki krótki wypadzik dzisiaj :)

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 2

Takie kółeczko małe :)

Środa, 18 lutego 2015 · dodano: 18.02.2015 | Komentarze 5

Kategoria Do 100

Wieczorny wypadzik po pracy :)

Wtorek, 17 lutego 2015 · dodano: 17.02.2015 | Komentarze 4

Dziś po pracy wybrałam się z Aśką i Mirkiem na wieczorną przejażdżkę.Dotarłam na miejsce zbiórki , ku mojemu zaskoczeniu pojawił się Łukasz, który już czekał.Dołączyli również do nas Gosia oraz Sławek sorki nie pamiętam czy dobre imię, ponieważ pierwszy raz ich zobaczyłam i miło było poznać.Wszyscy razem wyruszyliśmy w kierunku Flexa. Asia z Mirkiem dodali dodatkowo kolejne kółeczko i tak sobie pokręciliśmy .Dziękuję za miły wieczór.

• Temperatura -1.0°C

Wymarzony kurs do Gdyni

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 11

PARĘ FOTEK

Po powrocie z wycieczki na Mewią Łachę, zachciało mi się ponownie pojechać nad wodę. Mój plan to niedzielna Gdynia. Dla czego akurat Gdynia ?, ponieważ tam jeszcze nigdy nie dojechałam rowerem. Wieczorem rozesłałam info z moim planem.

Niedzielny poranek nie zwalał z nóg swoją aurą,  ale po mimo tego na start mojej wycieczki przybyli dwaj bikerzy z Elbląga. Sylwek i Artur.

Planu na trasę wycieczki nie miałam specjalnie, ale jak zawsze niezawodny okazał się arturbike. Przy kawie w McDonald's dograliśmy szczegóły i ruszyliśmy na szlak. Dróżka okazała się całkiem przyzwoita jak dla mnie. Warunki pogodowe znacznie mniej. Do mostu na Wiśle w Kiezmarku jechaliśmy pod wiatr. Za mostem od wsi Błotnik było już znacznie lepiej.

Plan na przejazd przez trójmiasto był taki aby nie jechać tą samą trasą w obu kierunkach. Także do Gdyni ruszyliśmy przez miasto tamtejszymi DDR'kami. We Wrzeszczu przekręciłam cyferkę na liczniku pomiaru przejazdu rowerów. Super, to był mój pierwszy przejazd przy takim urządzeniu. Jadąc dalej meandrujemy wraz z trójmiejską DDR'ką.

Po wjeździe do Gdyni, kierujemy się przez Kamienną Górę na bulwar nadmorski i dalej plażą na Skwer Kościuszki. Jest okrutnie zimno i wilgotno. Temperatura waha się po między -1', a +1'C. Na skwerku parę fotek i spadam na ciepły posiłek. Artur ma tu zaprzyjaźnionego turka, który serwuje nam kebab.

Posileni ruszamy w drogę powrotną.

W Kolibkach wbijamy się na nad zatokową DDR'kę, którą przelatujemy do Gdańska Nowy Port. Dalej to już centrum Gdańska. Przy DK Gdańsk Gł muszę podjąć decyzję jak wracam do Tczewa. Na kołach czy PKP. Patrzę na licznik, a tu równa stówka. Jest już trochę późno, a chłopaki mówią, że będziemy dymali pod wiatr. Bez chwili zawahania podjęłam decyzję, że do Tczewa jedziemy na kołach. Łyk kawy i herbaty, termosy spakowane i ruszamy. Dalsza nasza dróżka to Przejazdowo do Mokrego Dworu, a dalej to już czerwony szlak motławski.

W Gdańsku Artur podjął decyzję, że z Tczewa wraca do domu PKP. Mówił, że strasznie ciężko mu się jedzie dzisiejszego dnia. Sylwek, twardo do Ebowa na kołach.

Droga powrotna od Suchego Dębu ponownie pod wiatr. Siły uciekały z kilometra na kilometr, a czas znikał strasznie. W Koźlinach na małym postoju Artur analizuje odległość i czas do odjazdu pociągu. No fajnie to nie wyglądało. Ale krótka przerwa pozwoliła na zebranie resztek sił i ruszyliśmy z kopyta w kierunku Tczewa na dworzec. Super, udało się, jesteśmy 30 min przed odjazdem pociągu. Na dworcu Sylwek podejmuje decyzję, że wraca razem z Arturem PKP. Ma na liczniku przejechane 200 km.

Na dworcu pożegnałam kolegów z Ebowa, którzy ruszyli na peron, a ja udałam się spokojnie do domu.

Super pomysł na wycieczkę, fajna trasa, jak dla mnie to nowy kawałek drogi którym jeszcze nie jechała, fajne towarzystwo.

Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszego dnia.

Dzięki chłopaki za towarzystwo i wspólne kilometry.

Było super

:-)

Mewia Łacha :)

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 5

Dziś wraz z AGR wybraliśmy się na wycieczkę do Sobieszewa.Jechało  łącznie 9 osób.Na miejsce zbiórki dotarł również kolega z Elbląga Robert, który nas tylko przywitał i zaraz wracał, bo miał mało czasu by z nami pojechać.Pogoda była przepiękna.W Kiezmarku część ekipy wyruszyła w dalszą podróż .Ja z kilkoma osobami musiałam niestety wrócić do Tczewa, ponieważ wiedziałam, że jutro czeka mnie kolejna wycieczka na około 100 km.A muszę oszczędzać siły na jutrzejszy dzień.Dziękuję wszystkim za miło spędzony czas i wspólne kaemy :).